22.3.13

Crossroads

rouen (08164irnb)- Crossroads
Rouen - France

[en] When I shot this one, I couldn't help but thinking of Florian Fritsch's works - Hobokollektiv - about urban fragments and cityscapes. Florian is a photographic travel companion, whom I accompany along a (not so) virtual road thanks to our respective photoblogs. A brother in photography, a friend who helps me to discover the meanings of our world, and a rambling music connoisseur.

[fr] Lorsque j'ai pris cette vue, je n'ai pu m'empêcher de penser au travail de Florian Fritsch - Hobokollektiv - sur les fragments et paysages urbains. Florian est un compagnon de voyage photographique, que j'accompagne sur une route (pas si) virtuelle grâce à nos blogs respectifs. Un frangin en photographie, un ami qui m'aide à décrypter notre monde, et un connaisseur en musiques dédiées à la vadrouille.

--------------------

VFXY PhotosPhotography Directory by PhotoLinks  | 
All rights reserved
Tous droits réservés
Todos os direitos reservados