12.1.12

Dans l'ombre des plis chargés d'eau

Dans l'ombre des plis chargés d'eau

6 commentaires:

  1. "High and dry in the long hot day / Lost and lonely every way / Got the flats all around me sky up above / Yes I need a little water of love" (Dire Straits)

    This photograph is just like fine music in my ears. A ballett like composition & a philosphical frame. Brown & blue as the two essential colours: Living, breathing, hope, joy & enjoy. Love this beauty of yours a lot, my friend!

    All the best & safe travels, Fritsch.

    RépondreSupprimer
  2. Alors, tu as sensiblement accéléré la cadence de publication de tes images et j'en ai manquées l'une ou l'autre. Après avoir cherché la tarentule sur la précédente, j'arrive à celle-ci qui est magnifique. Il me semble que tu as délogé la quintessence de ce filet d'eau, effleurant l'abstraction, touchant de la sérénité dans l'immuable. Ué ! Je te ponds un tas de grands mots sur ce coup-là. Autrement, je pouvais me contenter de te larguer un "Chouette tof ! Je kiffe !"

    RépondreSupprimer
  3. the shapes formed by the flowing water is open to a lot of interpretations.. i just love this.. great catch! :)

    RépondreSupprimer
  4. Very cool effect...
    English or Portuguese ?

    RépondreSupprimer
  5. @ Pedro: Francês morando no Brasil.

    RépondreSupprimer

All rights reserved
Tous droits réservés
Todos os direitos reservados