8.2.09

The Seasons That I Have Lost

The Seasons That I Have Lost
Piúma - Espírito Santo - Brasil

18 commentaires:

  1. simply beautiful.. looks like great weather there.. :) nice shot..

    RépondreSupprimer
  2. Gran paisaje! Que bien que va en estos dias frios. Me gusta esta sensación de esperanza...

    RépondreSupprimer
  3. A beautiful coastal shot with these lush looking hills and what appears to be a volcano in the distance. I enjoy the extreme close up in focus with DOF working right on out to infinity. Fine image.

    RépondreSupprimer
  4. Very well composed...nice use of the foreground.

    RépondreSupprimer
  5. ahh, beautiful, you made me envy of the summer :)

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful scenery, nice capture here.

    Brian @ www.brianschen.com

    RépondreSupprimer
  7. je retrouve ici les cadrages à la "Jonas" dont je me rappelle quand j'ai connu ton blog, ce dynamisme, cette compo où tout est si soignée. Le paysage est de rêve et le reste,je viens de te dire ce que j'en pensais.J'aime ton travail.

    RépondreSupprimer
  8. a beautiful shot...it really looks nice there.

    RépondreSupprimer
  9. beautiful colour land-/seascape, with rich tonal range and a wonderful view !

    RépondreSupprimer
  10. I agree with above.. Very cool!

    RépondreSupprimer
  11. lovely landscape. I can stand and view it for days!

    RépondreSupprimer
  12. Pleasant landscape, well composed image..A feast for the eye (or the brain)

    RépondreSupprimer
  13. les monticules de terre autour de l'eau, ça a un charme fou

    RépondreSupprimer
  14. Très belle compo avec ce magnifique paysage ... Très aéré. J'aime aussi cette petite colline autour !!

    RépondreSupprimer
  15. Quel endroit magnifique, j'aime bien la manière dont tu as composé cette image avec cet avant-plan très présent!

    RépondreSupprimer
  16. un gout de vacances , de détente !!

    RépondreSupprimer
  17. Evasion... Je suis d'accord avec Claude pour ce qui concerne la compo.

    RépondreSupprimer

All rights reserved
Tous droits réservés
Todos os direitos reservados